BOOMPLANTDAG op vrijwilligersdag van NLdoet !!!!!

Gepubliceerd op 27 februari 2015 20:41

Als straks alle speeltoestellen in het nieuwe speelterrein staan dan gaan we dit nog extra aankleden. Zet het in je agenda!!!
Zaterdag 21 maart 2015 is onze Boomplantdag op de vrijwilligersdag van NLdoet. Vanaf 14.00uur aan de straat "Klokbeker" in Borger-West.
Met jullie hulp gaan wij 21 nieuwe bomen en een aantal nieuwe struiken planten door het gehele nieuwe speelterrein.

Neem schep/schop en of kruiwagen mee en meld je aan via www.NLdoet.nl !!!!

Om zeker te weten dat niemand ooit vergeet dat jij hebt mee geholpen met het planten van een nieuwe boom, hebben we iets leuks bedacht. Van een ieder die een nieuwe boom plant wordt de naam op een boomschijfje gegraveerd en aan de steunpaal naast de nieuwe boom geschroefd. Zowel voor kinderen van alle leeftijden als ook voor de grote kinderen (de zo geheten volwassenen). Ook krijgt iedereen een mooi naslagwerkje mee over de bomen en struiken die er in het nieuwe speelterrein geplant worden.

Op 20 en 21 maart 2015 steken vele maatschappelijk betrokken Nederlanders de handen uit de mouwen tijdens NLdoet. Dit is de grootste vrijwilligersactie van Nederland, georganiseerd door het Oranje Fonds. Heb je zin om samen met collega’s, vrienden of teamgenoten bij onze boomplantdag aan de slag te gaan? Doe dan mee met NLdoet.

W.WUBS
5 jaar geleden