U kunt stemmen op ons project bij Kern met Pit editie 2015 !!!

Gepubliceerd op 13 oktober 2015 om 22:25

Wat is Kern met Pit

De Koninklijke Nederlandse Heide Maatschappij organiseert sinds 1978 de leefbaarheidswedstrijd Kern met Pit. Uitgangspunt is dat bewoners zelf initiatieven ontwikkelen, zoals het inrichten van een speelterrein, het opknappen van een dorpshuis, het uitzetten van een natuurpad, het opzetten van een wijkkrant en nog veel meer.

De Speeltuinvereniging Borger-West heeft het initiatief voor een Natuurlijk speelterrein ingediend en is daarmee als één van de elf deelnemende projecten in Drenthe genomineerd voor het predicaat “Kern met Pit editie 2015” en een geldbedrag van duizend euro. De winnaars worden bepaald door middel van stemming, door burgers, maar ook door verschillende juryleden. Die prijs win je dus niet zomaar. Je moet voldoen aan strenge criteria.

Stemmen

De Speeltuinvereniging Borger-West is in de race voor deze prijs. Daarom roept zij iedereen op om via de website van Kern met Pit te stemmen op “Borger-West / Aanleg nieuw Speelterrein”, nummer 10   in de rij. Dus, ga naar de website

www.kernmetpit.nl/editie2015/deelnemendeprojecten en STEM !!

U kunt stemmen vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2015.