12 maart 2016 aanleg crossbaan NLdoet Oranjefonds

Gepubliceerd op 13 februari 2016 04:17

Meld je aan op www.nldoet.nl !!!

Vorig jaar met de NLdoet vrijwilligersdag hebben wij met 50 kinderen en de papa's, mama's, opa's, oma's en buurtbewoners een geweldige boomplantdag gehad.

Steek jij ook de handen uit de mouwen als vrijwilliger op NLdoet dag? Meld je dan aan als vrijwilliger voor deze klus op: http://klussen.nldoet.nl/nldoet/klus/?documentid=10850

Dit jaar gaan wij op zaterdag 12 maart 2016 ook weer aan de slag!! We gaan een fietscrossbaan aanleggen. En dat niet alleen, we maken er een leuke middag van. Neem schep, schop en kruiwagen maar mee. We starten om 10.00 uur. Verzamelen bij de kabelbaan aan de Klokbeker.

Een dag van te voren zal aannemersbedrijf Hoornstra de contouren van de baan uitgraven met een graafmachine. Op de dag zelf zal worteldoek in de baan gelegd worden en moeten wij met ons alle het zand in de baan kruien. Het Oranje Fonds heeft een bijdrage beschikbaar gesteld van € 400,- voor de materialen en de graafmachine.

Het Oranje Fonds organiseert op 11 en 12 maart 2016, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.