Kom jij ook Vet- en Mezenbollen maken?

Gepubliceerd op 28 oktober 2016 21:09

Woensdagmiddag 9 november 2016 om 14.00 uur. Dit keer aan de Trechterbeker 45.

De Kerstmarkt Borger is dit jaar op 10 december 2016 en wij zijn natuurlijk ook van de partij met een kraam. Hierbij hebben wij de hulp van de kinderen nodig!!! Alle kinderen (ook van buiten de wijk) zijn uitgenodigd om op 9 november vetbekertjes en vettaartjes te maken. Ze mogen de vetbekertjes en vettaartjes zelf verkopen op de kerstmarkt op 10 december. Met de opbrengst kunnen wij volgend jaar weer leuke activiteiten in het speelterrein organiseren.

Natuurlijk zijn de kinderen trots op hun werk en krijgen ze ook een vetbekertje mee naar huis. Alle andere vetbekers en vettaartjes bewaren wij voor de kerstmarkt. Na het harde werken bakken wij lekkere pannenkoeken voor de kinderen. Weten jullie nog hoe leuk het vorig jaar was? Bekijk Hier de foto's van vorig jaar maar. Neem ook vriendjes en vriendinnetjes mee. En heb je nog leuke vormpjes, bijvoorbeeld van lege Mona toetjes, neem ze dan mee.