De veiling voor het goede doel gaat beginnen!!

Gepubliceerd op 28 juni 2017 om 12:11

Wie bied er meer?

Klik HIER voor de link naar de veilingspullen.

Echt geweldige spullen! Gloednieuwe Adidas voetbalschoenen en jawel, echt waar, een Panasonic Plasma HD TV.
De kinderen zijn afgelopen zaterdag in groepjes langs de deuren gegaan in Borger-West om spullen te ruilen en te collecteren. Met het geld gaan studenten van Stichting Out of Area een scouting gebouw bouwen in Bosnië. Al deze spullen worden nu geveild om nog meer geld op te halen voor Bosnië.

Out of area is een organisatie die elk jaar gebouwen opknapt in het plaatsje Konjic. In de oorlog is er veel verwoest waardoor gebouwen zijn ingestort. Dit jaar gaan enkele studenten van Noorderpoort Groningen en Stadskanaal naar Konjic om een scouting gebouw op te knappen. Om deze reis te realiseren en materialen te kunnen aan- schaffen is er geld nodig. Door middel van deze actie zamelen studenten uit Groningen geld in. Wilt u alsnog een bijdrage doen? Dat kan naar NL20RABO 0132782219 t.n.v. Out of Area (Rabobank Nuenen) o.v.v. ROCMN4Bosnië