****** Eerste schop in de grond!! ******

Gepubliceerd op 21 oktober 2014 om 20:26

Schoppenwedstrijd voor de kinderen!!!

Eerste schop in de grond. Yahoo!!! Door wethouder Freek Buijtelaar zal op zaterdag 8 november 2014 om 14.00 uur de eerste schop in de grond worden gezet van het nieuwe speelterrein in onze wijk Borger-West (Daalkampen).

Dit gaan wij niet alleen met de buurtbewoners en belangstellenden vieren, maar vooral met de kinderen!!!!! Wij hebben voor de kinderen een heuse "Schoppenwedstrijd" uitgeschreven.

Wie maakt de mooist versierde schop voor de wethouder???? Versier thuis jouw eigen schop (schep) en neem deze mee op zaterdag 8 november a.s. om 14.00 uur naar het nieuwe speelterrein in Borger-West. Voor alle eerlijkheid zal een jury de mooiste schop annoniem bepalen. (zet dus NIET jouw naam op de schop!! Je krijgt een nummertje) De winnaar ontvangt een mooie prijs, EN.………..… mag samen met wethouder Freek Buijtelaar officieel de eerste (versierde) schop in de grond zetten. Je komt dan ook samen met de wethouder op de foto in de Week in Week uit.

Kinderen kunnen zich opgeven voor deze wedstrijd door bijgaand formulier in te vullen en af te geven aan de Klokbeker 8 te Borger.  Je kan je ook aanmelden via onze facebookpagina. Of stuur een mailtje naar speeltuinverenigingborgerwest@mail.com.

Geplaatst door Bianca de Roo