Statiegeldflessenactie Pannaveld

Gepubliceerd op 5 maart 2021 om 20:37

De speeltuin in Borger-West heeft een mooi speelterrein, maar wat veel mensen niet weten is dat er ook een voetbalveldje is. Helaas heeft dit voetbalveldje last van de droge zomermaanden en van veel molshopen. Hierdoor is het niet mogelijk om een leuk potje voetbal met elkaar te spelen.

Daarom hebben enkele kinderen en hun ouders de speeltuinvereniging Borger- West benaderd voor de aanleg van een Pannaveld, zodat de kinderen uit de wijk samen met hun vriendjes hier heerlijk een potje voetbal kunnen spelen.

De gemeente en de direct omwonenden zijn in het najaar van 2020 akkoord gegaan met ons voorstel. De afgelopen maanden zijn we daarom druk bezig geweest met het werven van sponsorgelden om de aanleg van het veld te kunnen bekostigen. Om het veld helemaal af te kunnen maken met bijbehorende ballenvangers hebben we uw hulp nodig. Door middel van een statiegeldflessenactie willen we het resterende bedrag bij elkaar zien te krijgen.

Hoe kunt u ons helpen?

Dit kan door middel van uw lege statiegeldflessen. Deze kunt u op de volgende manieren inleveren:

• De lege statiegeldflessen inleveren bij supermarkt Boni. Vervolgens stopt u uw bonnetje in het bakje naast de flessenautomaat.
  • Uw statiegeldflessen in een kar of bak leggen bij Vuistbijl 15 of Trechterbeker 52.
  • Uw bonnetje van de statiegeldflessen inleveren bij Vuistbijl 15 of Trechterbeker 52.
  • Heeft u wel statiegeldflessen, maar bent u niet in de gelegenheid om deze op 1 van de bovenstaande manieren in te leveren, neem dan contact op met de speeltuinvereniging Borger-West via speeltuinverenigingborgerwest@mail.com.

Heeft u geen statiegeldflessen, maar wilt u wel een financiële bijdrage leveren, dan kan dit ook.  Neemt u dan contact op met het speeltuinvereniging Borger-West via speeltuinverenigingborgerwest@mail.com.