NLdoet

Het Oranje Fonds organiseert elk jaar in maart, samen met duizenden sociaalmaatschappelijke organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje het verschil te maken en ertoe te doen!

Ieder jaar doet de speeltuinvereniging Borger-West mee met NLdoet. Dan wordt samen met vrijwilligers de speeltuin uitgebreid of opgeknapt. Ter ondersteuning stelt het Oranje Fonds stelt financiële bijdrage beschikbaar voor materialen en versnaperingen.

Hieronder is een overzicht welke activiteiten georganiseerd zijn tijdens NLdoet.

Lijkt het je leuk om ons een keer te helpen met NLdoet. Meld je dan aan via "klus zoeken" op https://www.nldoet.nl/index.php/

Dit kan vanaf eind november.

NLdoet activiteiten

11 Maart 2023

Plaatsing picknicktafel bij het pannaveld Daalkampen Arena

19 Maart 2022