Schrijf aan uw buren!

Beste buren en geïnteresseerden,
Schrijf hier al uw leuke verhalen, ideeën, opbouwende kritiek, en belevenissen over het speelterrein in Borger-West.

k.f.b. ter veen
7 jaar geleden

Onze speeltuin heeft een diversieteit aan bloeiende bloemen ,maar het gevaar is groot dat het overwoekerd wordt door het grote onkruit wat er groeit. Zou het niet verstandig zijn dat de buurt snel op getrommeld wordt om dat er even uit te knippen nu de zaden er nog aan zitten. Zelf ben ik er al bij ons in de buurt mee begonnen en door het samen te doen is het zo gebeurd- vereniging doe een oproep. .

Frank de Vries en Lisselotte Heiselma
8 jaar geleden

Gewoon & lekker spontaan. Wij doen mee met de Jantje Beton actie van 2016.

Jankie Bijen
9 jaar geleden

Ik ben er doorgelopen en ik vindt het fantasties wat er in die korte tijd is gebeurt ,heel erg mooi Gefeliciteerd Speeltuintuinvereniging Borger_West.

Luuz
10 jaar geleden

Wat een prachtige locatie. Heel mooi om te zien op ontwerp hoe het gaat worden. Super! Heel veel speelplezier gewenst.

Annie Hollink
10 jaar geleden

Ik kan niet wachten tot het zover is dat "onze" kinderen maar ook de kinderen die in de wijk Daalkampen op visite zijn bij opa en oma of oom en tante lekker kunnen spelen in het nieuwe speelterrein in Borger-West. Eens een keer geen spelletjescomputer, maar fantasieën-prikkelend spelen in de natuur die hier voor het grijpen ligt.

Bianca de Roo

Hallo buurtjes,

Dit wordt de beste speeltuinvereniging die er is!!! Het ontwerp voor het nieuwe speelterrein ziet er zo gaaf uit.

Groetjes Bianca de Roo