Voetbaltoernooi Daalkampen ArenA

Gepubliceerd op 13 mei 2022 om 20:52

Op zaterdag 11 juni 2022 wordt voor de eerste keer het Daalkampen ArenA 5x5 voetbaltoernooi door de speeltuinvereniging Borger-West georganiseerd. Het voetbaltoernooi zal plaatsvinden op het vorig jaar aangelegde pannaveld en wordt georganiseerd voor de jeugd tussen de 8 en 15 jaar.

Lijkt het je leuk om samen met je vriendjes en/of vriendinnetjes mee te doen? Stel dan een team van minimaal 5 spelers samen. Het maakt niet uit waar in de gemeente Borger-Odoorn je woont, je bent welkom om deel te nemen. En wie weet is jullie team wel de eerste winnaar van het Daalkampen ArenA voetbaltoernooi.

De teams worden verdeeld over 2 leeftijdscategorieën: 8 t/m 11 jaar en 12 t/m 15 jaar. 8 t/m 11 jaar spelen s ochtends hun wedstrijden en 12 t/m 15 jaar spelen hun wedstrijden in de middag.

Per team vragen wij €10,- inschrijfgeld.

Ben je enthousiast geworden, schrijf je team dan voor 3 juni in, via het inschrijf formulier. Na ontvangst van het inschrijfformulier en het inschrijfgeld, ontvang je een bevestigingsmail. In de dagen voor het toernooi zal de indeling bekend gemaakt worden.