Groots openingsfeest !!!

Gepubliceerd op 9 mei 2015 om 06:31

K O M T U O O K op zaterdag 6 juni 2015 om 13.30 uur naar de groenstrook van de Hamerbijl ?

Het nieuwe speelterrein is klaar !! Het afgelopen jaar is er heel veel werk verzet voor het nieuwe speelterrein in onze wijk. Een nieuw speelterrein waar we zo trots op zijn schreeuwt om een grote opening. Per 1 juni 2015 treedt de nieuwe burgemeester Mr. Jan Seton in zijn ambt. Als kersverse burgemeester zal hij het kersverse speelterrein officieel gaan openen.

De feestlocatie zal in de groenstrook van de Hamerbijl staan. Er zullen meerdere activiteiten voor groot en klein plaats vinden. Met een “strippenkaart” kan er mee gedaan worden aan de activiteiten en voor wat te eten en te drinken. Wat dacht u van een ijsje van La Dolce? Of een pannenkoek van de Deugniet? De strippenkaart kan voor een klein prijsje worden gekocht. De opbrengst komt ten goede aan de speeltuinvereniging.

• 13.30 uur welkom en openingswoord Voorzitter Gert v/d Linden, Harm Kolhek en Burgemeester Jan Seton.
  • 13.50 uur Burgemeester Jan Seton knipt lint door en zal door de kinderen voorgeleid worden naar de grote kei aan de Klokbeker, waar aldaar een bedankplaquette onthuld zal worden.
  • 14.15 uur start van de kinderspeurtocht door speeltuin en de wijk met diversen leuke spelletjes en schminken.