Prijsuitreiking van Kern met Pit op zaterdag 23 januari 2016

Gepubliceerd op 21 december 2015 23:01

Wij gaan naar de prijsuitreiking van Kern met Pit op zaterdag 23 januari 2016 in Coevorden.

Kern met pit daagt mensen uit om hun idee voor de verbetering van hun leefomgeving binnen een jaar te realiseren. Als dat lukt, dan ontvangen zij duizend euro en het predicaat 'Kern met Pit'. De adviseurs van Kern met Pit hebben de vorderingen het afgelopen jaar gevolgd en hebben gezien dat wij ons project “Aanleg nieuw Speelterrein” met succes hebben afgerond. Het nieuwe speelterrein is aangelegd mede dankzij de inzet van onze leden, buurtbewoners en vele andere mensen. Met ons allen hebben wij iets moois in de wijk neergezet.

De prijsuitreiking voor de Drentse projecten is op zaterdag 23 januari 2016. Op deze feestelijke bijeenkomst wordt er een blik geworpen op het afgelopen jaar waarna wij het predicaat ‘Kern met Pit’ ontvangen. Ook zal het een spannende dag worden. Wie weet worden wij trofeewinnaar van Drenthe en gaan wij door naar de landelijke finale van Kern met Pit in Utrecht en maken wij kans op de Gouden Pit ter waarde van € 3.000!