Jam sessie afgelast!!

Gepubliceerd op 1 juli 2016 om 11:47

HELAAS, JAM SESSIE voor 2 juli 2016 AFGELAST !!

Grrr, de vogels zijn sneller dan wij. Er zit geen kers meer in de boom. De jam sessie voor morgen gaat helaas dan niet door.
De kersen in de boom ernaast zijn nog niet rijp en daar hebben de vogels nog niet van gegeten. Maar wij hebben geen netten in beheer en kunnen die kersen niet beschermen tegen de vogels.

Zo rond september zijn de vlierbessen rijp en vogels lusten die gelukkig niet. Vorig jaar hebben wij daar al eens heerlijke vlierbessenjam van gemaakt. In september zullen wij zeker weer een jam sessie organiseren voor Vlierbessenjam. Ook de gele pruimpjes worden niet leeg gegeten door vogels en zijn al in augustus rijp. Indien mogelijk zal er ook daar een jam sessie voor gehouden worden.

We staan morgen nog wel met een bakje koffie en een glaasje ranja voor de mensen die dit bericht niet lezen. Maar ook voor de mensen die nog graag een bakkie doen, is dat altijd gezellig en bent u welkom.