Mooie dag met Scouting voor het goede doel

Gepubliceerd op 25 juni 2017 20:31

Wat een goede tussenscore voor het goede doel in Bosnië.       € 283,71!!!!!

Klik HIER voor leuke foto's.
De kinderen zijn in groepjes langs de deuren gegaan in Borger-West om spullen te ruilen en te collecteren. Met het geld gaan studenten van Stichting Out of Area een scouting gebouw bouwen in Bosnië. Alle uiteindelijke spullen van het ruilspel worden geveild om nog meer geld op te halen voor Bosnië. Het was gewoon weer een hele gezellige dag. In het begin nog wat regen, maar de scouts en kinderen zijn bikkels hoor! De gebakken broodjes waren heerlijk. Kijk op onze Facebookpagina voor leuke foto's.

Out of Area in het kort....

Out of area is een organisatie die elk jaar gebouwen opknapt in het plaatsje Konjic. In de oorlog is er veel verwoest waardoor gebouwen zijn ingestort. Dit jaar gaan enkele studenten van Noorderpoort Groningen en Stadskanaal naar Konjic om een scouting gebouw op te knappen. Om deze reis te realiseren en materialen te kunnen aan- schaffen is er geld nodig. Door middel van deze actie zamelen studenten uit Groningen geld in. Wilt u alsnog een bijdrage doen? Dat kan naar NL20RABO 0132782219 t.n.v. Out of Area (Rabobank Nuenen) o.v.v. ROCMN4Bosnië